Συχνές ερωτήσεις

Κάνοντας εγγραφή στο http://goorganic.com.cy/ δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνο εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας (αποθήκευση των στοιχείων παράδοσης - πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας).

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο site μας με τους παρακάτω 2 τρόπους.

ΠΡΩΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ

1. Για να κάνετε εγγραφή, πατήσετε πάνω δεξιά στο πλαίσιο που γραφεί σύνδεση.

 

 

 

2. Στην συνέχεια εφόσον δεν διαθέτετέ ήδη λογαριασμό, πατήστε στο πλαίσιο που  γραφεί  εγγραφή.

 

 

3. Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας: ονοματεπώνυμο, e-mail, όνομα χρήστη(με λατινικούς χαρακτήρες), κωδικό πρόσβασης(με λατινικούς χαρακτήρες) και πατήστε εγγραφή.

 

 

 

4. Θα σας  εμφανιστεί το  παρακάτω μήνυμα, το  οποίο  ζητάει  να ελέγξετε το  e-mail σας ώστε να  επιβεβαιώσετε τη εγγραφή σας.

 

 

 

5.Στο e-mail σας θα σας έρθει ένα μήνυμα όπως εμφανίζεται  παρακάτω το  οποίο  περιέχει  τα στοιχεία σας και  ζητάει  να ακολουθήσετε το  σύνδεσμο στο  κάτω μέρος του  προκειμένου να ολοκληρωθεί  η  εγγραφή  σας.

 

 

 

6.Ο σύνδεσμος που πατήσατε στο e-mail σας παραπέμπει στην σελίδα μας, οπού επιβεβαιώνεται  και η  ολοκλήρωση της εγγραφή σας.

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ

1. Βαλτε ένα οποιοδήποτε προϊόν στο καλάθι.

 

2. Έπειτα επιλέξτε ολοκλήρωση παραγγελίας.

 

 

3. Στην συνέχεια συμπληρώστε τα  στοιχεία σας και ολοκληρώστε στην παραγγελία  με αυτόν τον τρόπο  θα  γίνεται  χρήστης αλλά  είναι  απαραίτητο  να  ολοκληρώσετε παραγγελία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παρακαλούμε να ελέγξετε τον φάκελο "Ανεπιθύμητα" στο e-mail σας. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +35722232483 (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.) ή στο [email protected].

Το  goorganic.com.cy καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο, θα σας εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα:

 

 

Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε με e-mail μόλις το προϊόν είναι πάλι σε απόθεμα, μπορείτε  να πατήσετε στο Ενημέρωση διαθεσιμότητας

 


 

Έπειτα συμπληρώστε την φόρμα που σας εμφανίζεται και πατήστε Αποστολή ώστε να σας έρθει ενημερωτικό μήνυμα στο e-mail σας μόλις το προϊόν είναι εκ νέου διαθέσιμο, όπως παρακάτω:

 

 

 

 

Ελέγξτε αν συμπληρώνετε σωστά τα πεδία (αγγλικά-ελληνικά, κεφαλαία-μικρά). Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ξεχάσει τον κωδικό. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα,  επιλέξετε το εικόνίδιο "Ξεχάσετε τον κωδικό σας" (1), ακολουθώντας το βήμα (2) κα το βήμα (3). Αν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +35722232483 (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.) ή στο [email protected].

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας,  επικοινωνήστε μαζί μας στο +35722232483 (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.) ή στο  [email protected]

 

 Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Προφίλ Χρήστη». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον Κωδικό Εισόδου σας, κάνετε κλικ "Αλλαγή Κωδικού Ασφαλείας», συμπληρώστε δύο (2) φορές τον νέο κωδικό πρόσβασης και πατήστε «Αποθήκευση» .

 

 


 

 

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τον εξής τρόπο:

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας.

 

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντων και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Με Αντικαταβολή

Με Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal.

Με Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας. (Σε περίπτωση που η κατάθεση δεν πραγματοποιηθεί εντός 3 ημερών η παραγγελία απορρίπτεται από το σύστημα).

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Προφίλ Χρήστη». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τα Στοιχεία του Λογαριασμού σας,  συμπληρώστε μόνο τα πεδία που θέλετε να τροποποιήσετε και εν συνεχεία πατήστε «Αποθήκευση». Τα στοιχεία του λογαριασμού σας θα ενημερωθούν, μετά τον απαραίτητο έλεγχο ορθότητας.

 

 

Μπείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα http://goorganic.com.cy/ , αν έχετε ήδη λογαριασμό συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, ή περιηγηθείτε στο site ως επισκέπτες. Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα είτε από τo menu με την κατηγοριοποίηση των προϊόντων που θα βρείτε στο πάνω μέρος της σελίδας, είτε από τον φακό αναζήτησης γράφοντας κωδικό ή όνομα προϊόντος.

 


Μπορείτε εύκολα να τοποθετήσετε στο καλάθι το προϊόν που σας ενδιαφέρει, μέσα από το είδος επιλέγοντας «Στο καλάθι». Συμπληρώνετε την επιθυμητή ποσότητα χρησιμοποιώντας τα + / - ή συμπληρώνοντας αριθμητικά τα τεμάχια.

 

 

Προσθέστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι. Μόλις προσθέσετε ένα προϊόν τότε σας δίνετε η δυνατότητα είτε να συνεχίσετε με την προσθήκη και άλλων προϊόντων, είτε να μεταβείτε στο καλάθι αγορών.

 


 

Στη περίπτωση που έχω επιλέξει το καλάθι αγορών.


 

Στο σημείο αυτό μπορείτε να ελέγξετε την παραγγελία σας και να κάνετε αλλαγές πριν επιλέξετε «ολοκλήρωση παραγγελίας » (4) (κάτω δεξιά). Δίπλα από το κάθε προϊόν της επιλογής σας υπάρχουν οι ανάλογες ενδείξεις που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε τον αριθμό τεμαχίων (1) ή και να αφαιρέσετε κάποια από τα προϊόντα (3). Με το (2) γίνεται επαναυπολογισμός των ποσοτήτων. Πατώντας στην ένδειξη «Συνέχεια αγορών» (5)μπορείτε να επιστρέψετε στις κατηγορίες προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε περίπτωση που για παράδειγμα ξεχάσατε να προσθέσετε κάποιο προϊόν στο καλάθι σας. Αν ωστόσο είσαστε έτοιμος/η να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να πατήσετε την ένδειξη «ολοκλήρωση παραγγελίας » (4).

 

Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, σας ζητείται να εισάγετε τα στοιχεία σας και δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία εάν δεν τα συμπληρώσετε(2) (εκτός εάν είστε εγγεγραμμένος χρήστης και έχετε κάνει ήδη σύνδεση με τον λογαριασμό σας, σε αυτή την περίπτωση τα πεδία συμπληρώνονται αυτόματα (1). Έπειτα πρέπει να επιλέξετε εάν τα στοιχεία αποστολής θα είναι ίδια με τα στοιχεία χρέωσης ή αν σκοπεύετε να τα στείλετε σε άλλη διεύθυνση (3). Επιλέγετε τρόπο αποστολής (γίνεται πάντα με ACS) (4).Στη συνέχεια επιλέξτε τη μέθοδο πληρωμής της παραγγελίας ( Με Αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων. Με Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal. Με Κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας στην Τράπεζα Κύπρου) (5). Στο (6) έχει προεπισκόπηση της παραγγελίας σας. Στο (7) θα βρείτε τις σημειώσεις, εκεί μπορείτε να μας γράψετε σχόλια ή διευκρινήσεις. Στο (8) πρέπει να επιλέξετε ότι έχετε διαβάσει τους ορούς για να μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Τέλος στο  (9) μπορείτε να πατήσετε ολοκλήρωση παραγγελίας, εάν είναι επιτυχής η παραγγελία θα σας εμφανίσει μήνυμα Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε επιτυχώς και ένα αντίγραφό της σας έχει αποσταλεί στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.Σας ευχαριστούμε πολύ!.

Η παραγγελία σας στο http://goorganic.com.cy/ είναι δυνατή καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας 24ώρες το 24ώρο.

 

Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας e-mail στο [email protected]  (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.). Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

 

 

Φυσικά και μπορείτε. Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Πολιτική Επιστροφών.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.), μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω e-mail στο [email protected]. Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Μπορείτε να επιλέξετε το είδος που σας ενδιαφέρει από το μενού «Κατηγορίες Προϊόντων» ή να κάνετε «Αναζήτηση»

 

Μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι επιλέγοντας την ένδειξη «Καλάθι» στο επάνω δεξιά τμήμα της ιστοσελίδας ή επιλέγοντας «Μεταφορά στο καλάθι» μετά την προσθήκη είδους στο καλάθι.

 

 

 

H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (ASC) συνήθως τις επόμενες 1-3 εργάσιμες μέρες. Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2-4 εργάσιμες μέρες. Όταν το δέμα είναι στην πόλη σας προς παράδοση, η εταιρεία ταχυμεταφορών (ASC) σας αποστέλλει γραπτό μήνυμα με τον κωδικό αποστολής και ένα τηλεφωνικό νούμερο. Εάν επιθυμείτε κάποια διευκρίνηση ή συγκεκριμένες ώρες παράδοσης του δέματος σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό νούμερο που σας στάλθηκε στο γραπτό μήνυμα. Από την εταιρεία ταχυμεταφορών (ASC) δίνεται η δυνατότητα παράδοσης στον χώρο σας, ή ενναλακτικά μπορεί να γίνει και παραλαβή του δέματός σας από το κατάστημα (ASC) που εξυπηρετεί στην περιοχή σας (αρκεί να μας το διευκρινίζεται στα σχόλια).

Εάν δεν έχετε καταχωρήσει ακόμα την δεύτερη παραγγελία παρακαλούμε να μας αναφέρετε στις σημειώσεις σαν σχόλιο ότι έχει πραγματοποιηθεί και άλλη παραγγελία. Σε περίπτωση που κάνατε και δεύτερη παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο +35722232483(Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.) προκειμένου να σταλθούν μαζί τα δυο δεματά και να μην χρεωθείτε δυο φορές τα έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • μέσω τηλεφώνου στο +35722232483 (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.).
  • μέσω e-mail στο [email protected]

 

 

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail  [email protected]  ή μέσω τηλεφώνου 2310559764 (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.) για την επίλυση του προβλήματος.

 

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου(σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε να μας αναφέρετε στις σημειώσεις σαν σχόλιο ότι έχει πραγματοποιηθεί και άλλη παραγγελία) ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά +35722232483 (Δε-Πα 09:00-18:00) για να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί. Σε περίπτωση που κάνατε και δεύτερη παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +35722232483(Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.) προκειμένου να σταλθούν μαζί τα δυο δέματα και να μην χρεωθείτε δυο φορές τα έξοδα αποστολής (εφόσον 

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας.

  • Μέσω τηλεφώνου στο +35722232483 (Δευ - Παρ: 10.00 π.μ. - 17.00 μ.μ.).
  • Μέσω  e-mail στο [email protected]

 και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

 

 

Mείνετε σε επαφή

Ασφάλεια συναλλαγών

© Copyright 2024 - BEMBC Limited - Go Organic. All rights reserved
Designed and developed by NetApps Ltd